about stuff entry

Benvenuto

hello ,i'm Nurul Amira a.k.a Miraa .
5teen years old .
talkactive .
hate bf snatcher :)
love to smile
AYAT KORANG



Credito'

Skins : Amirra Najihah
Fully Edit : Miraa Chan
Best Viewed : Google Chrome
What was Friend's means ?
Tuesday 13 March 2012 | 09:48 | 0 comments
Assalamualaikum w.b.t
Mood : Sad (╥_╥)

Capital I
What's wrong with youu huh ? 
How could you do this to me right ?
Okayy . Kitee tak tahuu ape masalah awakk tp kitee harap kite dapat betulkan ape yg berlaku .
Yesssss ! I'm still loving youu . But as much as a Friend :'|

My feeling right now was so terrible >.< Dia remove Miraa tanpe bertanya apeII . What's wrong with youu boy ? Miraa ingat awakk ikhlas kawan dengann Miraa . Mane pergi ******** yg Miraa kenal dulu ? Yg suka buat Miraa ketawe . Yg suke hiburkan Miraa ? Where is it dude ?

Okayy . Miraa akui yg number phone ** Miraa delete . Tp Miraa tak sengaje . Alright , Miraa tipuu .
Miraa terdelete number ** dulu mase kitee B***K  . Fineeee ! It's my fault . Tp takk perlu laa nak judge Miraa yg bukanII . I love youu Friend , tp takk sangke kann ** bolehh buat Miraa mcm nii >.< Ingatkan *** dapat datang rumahh Miraa mase hariteww . Tp malangnya , ** you make me cried because of this stupid damn thing . 

Miraa terase bila ** update Status about ** remove Friend . Did youu really hate me ? Patutnya Miraa yg kena membenci ** . Your photos with you Sister * kakak angkat * . Holding hands . Ouchhhh >.< It was really pain dude :'\ Did you know that ?

Miraa dahh lame maafkan ** . Sbb Miraa tahu it's all my fault . But now , i really hate youu ! Damnnnnnnnnnnnnnnnn >.<

* Miraa tak sangke yg Miraa dapat kawan yg takk pernah nakk faham and takk pernahh nakk amikk tahu pasal perasaan Miraa >.< I have a heart that I need to take care too :'| But please , I can't do it alone . You have too .









/